ja hier is ze weer !!! - Reisverslag uit Adelaide, Australië van hedwigbakker - WaarBenJij.nu ja hier is ze weer !!! - Reisverslag uit Adelaide, Australië van hedwigbakker - WaarBenJij.nu

ja hier is ze weer !!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

23 Januari 2008 | Australië, Adelaide

hallo allemaal!

sorry heb de laatste tijd niet zo heel erg braaf mijn huiswerk gemaakt.
maar ga het nu beter bijhouden hoor beloof ik jullie.
de afgelopen tijd hebben jacq en ik en later ook nog onze sterre in sydney gezeten en echt een super tijd gehad.
met wel wat te veel feestjes wijn en bier we zijn dan nu ook redelijk party moe
ons nieuwe jaar was echt zooo gaaf we zijn met een hele grote groep naar de overkant gegaan sorry selma en maartje beetje eigenwijs he hihi.
maar een heel mooi uitzicht daar overdag wel bijna weg gesmolten maar we hadden genoeg drankjes mee enzo het was het wachten helemaal waard een super nieuwjaar!

verder hebben jacq en ik af en toe nog voor koala adventur gewerkt in the world bar en de gaff erg leuk briefjes inlaten vullen door dronken mensen was opzich wel grappig

nu zitten we inmiddels in adelaid sterre een dagje later die was nog even blijven haken tijdens haar surf tripje haha
we zitten in een klein famillie hosteltje met elke avond gratis warme appeltaart met vanille ijs ja ja zwaar leven hoor hier

en ja morgen ochtend heel vroeg worden jacq sterre en ik opgehaald en dan gaan we dus de outback in met een jeep geen feestjes meer en helemaal geen bereik meer met telefoon enzo
heerlijk kan niet wachten we hebben er erg veel zin in

nou lieve mensen kan nu helaas even geen fotos er op zetten kan hier niet helaas

jullie horen over 10 dagen weer van mij

dikke kus hedwig

voor fotos van de outback even heading bouch googlen




  • 23 Januari 2008 - 10:48

    Krisja:

    Voor alle duidelijkheid ... als ze nooit meer terug komt en we willen de oganisatie spreken... moeten jullie even kijken bij
    www.headingbush.com... hihi, nee grapje, maar dat is de goede naam ;)

    xxxxxxxx

  • 23 Januari 2008 - 12:58

    Kèren:

    Super, super!!!!
    Leuk joh, de outback in. Heel veel plezier en doe voorzichtig daar!!!
    Ook goed kijken als je een plaatsje zoekt om te plassen.....:S

    Hele dikke kus en veel plezier!

    Kèr

  • 23 Januari 2008 - 13:09

    Marianne:

    He hallo!

    Wat gaaf dat jullie de outback in gaan! Echt super lijkt me dat zeg. Ik ben ook druk met alle voorbereidingen voor Suriname. Ik weet eigenlijk niet of je al wist dat het doorgaat maar bij deze dan. Ik vertrek 8 maart al, dus dat is best wel snel. Dus dat wordt nog heel hard werken op school! Nou volgens mij heb ik nog nooit zo hard gewerkt haha. Mijn vakantie op Fuerteventura was ook echt heerlijk hoor. Lekker relaxen en veel gezien, maar vooral het cafe van binnen. Wel weinig leuke mannen, maar goed je kan niet alles hebben he? Hoe staat het daar eigenlijk met de mannen, is het wat? Waarschijnlijk wel. Veel plezier verder en lekker blijven genieten!

    Dikke kus van mij!

  • 23 Januari 2008 - 14:11

    Selma:

    Hey Hedje! Wat klinken je verhalen bekend in de oren, TE VEEL GEZELLIGE FEESTJES IN SYDNEY, op het dakterras, the gaff en de worldbar!!! Hihi, jij party moe?!?! En nu Heading Bush, ook al zoooo TOF!!! Dat vond ik echt zo op en top AUSTRALIE!!! Echt genieten van de BUSH!!! Heel veel plezier en Lake Eye is echt mooi, zoveel sterren en heb nog nooit een plek meegemaakt met zo veel stilte en NIETS!!! Dikke knuffel x Sel

  • 26 Januari 2008 - 08:38

    Albert:

    Party Oooooon!!!!

  • 11 Februari 2008 - 10:27

    Bart En Pascal:

    Je Sooooorrrrrrrrrrrd.

    Het was Geeeeeee-zellig meiden.

    Groeten de Brabo's

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Adelaide

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 December 2008

ik heb het gehaald!!!

04 December 2008

hallo leute!

30 Mei 2008

einde ozzy

08 April 2008

ik mis Atherton!

23 Februari 2008

ja ja er gaat gewerkt worden

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 78
Totaal aantal bezoekers 11618

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2007 - 06 Oktober 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: