MERRY CHRISTMAS - Reisverslag uit Sydney, Australië van hedwigbakker - WaarBenJij.nu MERRY CHRISTMAS - Reisverslag uit Sydney, Australië van hedwigbakker - WaarBenJij.nu

MERRY CHRISTMAS

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

24 December 2007 | Australië, Sydney

heey lieve mensen!!!

ALLEMAAL HELE FIJNE KERSTDAGEN!!!!

geniet van het koude weer en ijs en sneeuw enzo bah zal je net zien als ik er niet ben hebben jullie een witte kerst.

hier is het echt super weer strand weer
af en toe wel wat bewolkt maar dat is eigenlijk wel lekker.

wij gaan vanavond straks kerst vieren zeer apart hoor zo met de warmte

nou mensen jullie horen heel snel meer met fotos enzo dikke KUS

  • 24 December 2007 - 09:01

    Sellie:

    MERRY CHRISTMAS!!!! Daar op BONDI!!!!! Heel veel plezier!!! Een en al genieten daar!!! Hele dikke knuffel x Sel

  • 24 December 2007 - 14:46

    Anita:

    Hey Hed!
    Merry x-mas! leuke kerstkaart hebben jullie gemaakt :)
    geniet lekker van je warme kerst want hier is het geen witte kerst hoor :(
    Afgelopen zaterdag wel even met lenne en Rinske op natuurijs geschaatst. Was echt leuk, de techniek van onze schaatslesjes was alleen ver te zoeken ;)
    geniet van de komende feestjes!!
    x

  • 25 December 2007 - 13:47

    Mrtj:

    HEY Hedwig!!! Heel veel plezier met kerst en oud en nieuw! TIP: ga niet naar de overkant van de brug.
    jammer dat het regent(de).
    ENJOY!!
    xx maartje

  • 03 Januari 2008 - 22:51

    Bjorg:

    hey hedwig
    alles goed?nog de beste wensen he.
    met mij gaat het goed hoor,ik heb 90% weer terug
    gr bjorg

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 December 2008

ik heb het gehaald!!!

04 December 2008

hallo leute!

30 Mei 2008

einde ozzy

08 April 2008

ik mis Atherton!

23 Februari 2008

ja ja er gaat gewerkt worden

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 62
Totaal aantal bezoekers 11615

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2007 - 06 Oktober 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: