cairns!!! - Reisverslag uit Cairns, Australië van hedwigbakker - WaarBenJij.nu cairns!!! - Reisverslag uit Cairns, Australië van hedwigbakker - WaarBenJij.nu

cairns!!!

Door: Webmaster

12 Februari 2008 | Australië, Cairns

hey hey

wouw!!!!
de outback was zo gaaf !!!!
10 dagen lang hebben we in een 4wheel drive door de bouch gescheurd.
op van die klalrode zanderige wegen.
het was wel ongeveer 45 graden overdag.
savonds bij het kampvuur eten maken op het vuur gezellig met een biertje erbij heerlijk.
en dan plof je zo op je slaapzak waar je dan met een hete wind naar de duizende sterren ligt te staren.
en dan word je de volgende ochtend om een uur of 6 weer gewekt door heel veel bromvliegen die op je gezicht zitten heerlijk.
we zijn echt in hele leuke dorpjes geweest (William Creek) echt zo gaaf 1 cafe en een wind molen wilde paarden en natuurlijk outback jack ja ja we hebben ze gezien hoor.
en natuurlijk zijn we bij uluru geweest waar we omheen gewandeld hebben en the olgas ook hele mooie wandelingen gemaakt.
naar de zons opgang gekeken en ondergang met champagne.
ook nog heel wat dieren gezien natuurlijk de kangaroo duizenden ongeveer.
emus,kamelen,wilde paarden enge spinnen, slangen, en nog rare reptiel achtige beestjes waar ik de naam niet van weet.
toen we na 10 dagen in allice springs aankwamen zijn we allemaal heel lang onder de douche gaan staan dat was wel even nodig.
en savonds met de hele groep naar de bekende bojangles met webcam gegaan.
ik hoop dat jullie optijd de comp uitgezet hebben want het ging er nogal heftig aan toe hahaha
en ja in allice springs hadden jacq en ik nog niet echt plannen wat we hierna gingen doen sterre ging al bijna naar huis snif snif
maar toen kwam ik bart en pascal tegen in het zwembad ergens onderweg en die hadden al een beetje een bekent gezicht vond ik blijkt dus dat we met oudjaar een hele tijd naast elkaar hebbben gezeten klein wereldje hoor hier.
en die zagen we ook weer in allice prings en die wouden nog wel 2 leuke liftsters mee nemen richting cairns.
dus eigenlijk zijn we al heel snel met hun mee gegaan met ze 4ren in een klein busje erg gezellig.
dus daar gingen we weer door the outback
dit keer gewoon op de weg ook leuk om te zien.
savonds op een kleine camping of gewoon langs de weg slapen of zelfs een keer op een tafel wat een armoe haha
zo zijn we doorgereden naar cape turbulation boven cairns waar het nu regen zeizoen is eigenlijk was dat wel even lekker hoor regen na die droogte heerlijk door het regenwoud gelopen en over het strand op zoek naar krokodillen helaas niet gevonden.
en savonds natuurlijk gezellig met pascal en bart aan de goon in de regen erg leuk haha.
en nu zijn we in cairns aangekomen en zitten we weer in een hostel in een stapelbed.
jacq en ik willen proberen hier een baantje te vinden
ik hou jullie op de hoogte natuurlijk.

hoop dat met jullie ook alles goed gaat ?
nog nieuwtjes daar?

hele dikke kus HEDWIG

• 12 Februari 2008 - 12:05

Kim:

Ha hedwig en jacqueline, wat een mooi verhaal weer en die foto's! aaah jullie zijn echt VET stoer. en dan bedoel ik ook VET stoer!
    have nog maar veel fun,
    kus kim

• 12 Februari 2008 - 13:26

Kèren:

Heej lieverd!!!

Wat een super belevenis zo in de outback!! Mooie foto's ook.
    Veel succes met werkzoeken nu en blijven genieten!!!

Dikke kus Kèren

met ons alles goed
    liefs koos en nellie

• 14 Februari 2008 - 23:02

Edel:

Ha die Hedwig en Jacq .. uhwaahh..!!
    wat maken jullie een supertijd mee en wat een mooi foto's.
    Dikke kus , met liefs van Edel