ik mis Atherton! - Reisverslag uit Atherton, Australië van hedwigbakker - WaarBenJij.nu ik mis Atherton! - Reisverslag uit Atherton, Australië van hedwigbakker - WaarBenJij.nu

ik mis Atherton!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

08 April 2008 | Australië, Atherton

heeey hallo lieve mensen !!

ja ja even een tijdje geleden dat ik wat heb geschreven.
maar hier ben ik dan weer hoor na ongeveer 6 weken fruitplukken!!!
jacq en ik hebben zo ongeveer 5 weken in atherton in een working hostel gewoont en echt een super tijd gehad.
Atherton is wel een behoorlijk klein dorpje maar erg gezellig en ja na 5 weken in hetzelfde hostel te zitten met de zelfde mensen word het eigenlijk een beetje een famillie.
jacq en ik zijn begonnen met 2 dagen mango plukken en inpakken behoorlijk zaai was dat eigenlijk.
we sliepen daar in een tenje wat lekte een koude douche en een wc met kikkers er in.
daarna zijn we dus naar het hostel verhuisd met gewoon heerlijke stapel bedden daar hebben we ongeveer 3 weken op een avoncodo boerderij gewerkt.
elke ochtend om 8 uur beginnen lekker in het zonnetje soms ook regen beetje op de trekker rondrijden best grappig.
toen zijn we begonnen op de bamboo farm en ja dat was echt het beste baantje ooit haha
om half 7 beginnen met een grote bijl kleine bamboo stronkjes uit de grond hakken.
en na elke lijn bamboo bomen moet je wachten tot je weer opgehaald word met een klein groen karretje dat kan nog wel eens een uur duren aangezien de 2 supervisors van 17 het allemaal niet zo serieus namen.
en als je dan eindelijk opgehaald werd zo hard mogelijk van de stijle berg crossen en door de rivier zeer grappig.
ik heb zelfs een dag onder een boom geslapen haha
en dan in het weekend vrijdag breekt heel atherton uit feest in de 2 kroegen die heel erg gezellig zijn met tl verlingen enzo haha maar dan sta je daar met alle backpackers tussen de sherif en alle locals zeer grappig.
jacqueline haar verjaardag hebben we ook groots gevierd hester meisje die we in sydney ontmoet hebben kwam onverwachts langs.
en op de bamboo farm hebben we ook geborreld sochtends om half 7.

en ja er is een tijd van komen en een tijd van gaan.
heb al mijn rode werk kleren (van de modder) weg gegooit en ook mijn met ducktape dichtgeplakte schoenen eindelijk weggegooit.
en heb Atherton verlaten
met een klein uitzwaai comite.
toen ik in de bus zat zaten er zelfs 2 van die dronken locals van uit de BV (cafe) te zwaaien haha
was wel grappig.

en ja nu ben ik weer in cairns en heb net 2 dagen begonnen met duiken eerste 2 dagen in het zwembad.
zeer apart om onderwater te ademen.
en op de bodem van het zwembad allemaal van die oefeningen doen
rondjes blazen, duikbril af en dan weer op dan het water uit je bril blazen
en morgen gaan we dan de zee op kan niet wachten 18 meter onderwater en dan opzoek naar nemo en dory.
en dan vrijdag weer terug in cairns dan komt jacq ook weer terug uit Atherton
en zijn bertil en marina ook in cairns geariveerd.
dan zal ik ze eens even de woolshed laten zien haha.

jullie horen heel snel van mij en ga proberen fotos te maken onderwater!!!

dikke kus


  • 08 April 2008 - 10:52

    Hedwig :

    wie oh wie geeft mij meer foto ruimte????

    DIKKE KUS

  • 08 April 2008 - 11:57

    Muriel:

    Heeeey,

    Wat klinkt t allemaal weer geweldig!! Hebben jullie wel een beetje lekker verdient daar?
    En nu lekker aan het duiken, echt super!!!

    Ben wel erg jaloers hoor, staan jullie straks met zn allen in de Woolshed..zonder mij, dat klopt natuurlijk niet!!
    Maar goed, ik mag niet klagen, donderdag ga ik ook lekker op vakantie, en Fuertaventura is volgens mij ook wel relaxed!

    Veel plezier met duiken en groetjes aan Jacq, Bertil en Marina.

    xxx

    Ps, ik geef je wel wat foto ruimte kado.

  • 08 April 2008 - 13:55

    Mark :

    Hey Meiden

    Wat omwijs gaaf om weer ff te lezen dat juliie het zoo heel gaaf hebben ...krijg al meer zin om daar heen te gaan .. ja veel kikkers he .. het is een plaag daar ! ze zijn giftig . dus kijk maar uit .. lekker bezig ga zo door .

    28 Sep kom ik ook een beetje die kant op ik ga lekker ff naar Maleisié. Langkawi en Pangkor 2 Super mooie Eilanden daar !

    nou genieten maar Meiden .. echt leuk.

    Groetjes Mark

  • 08 April 2008 - 17:06

    Kèren:

    Geweldig!!!
    Klinkt echt super leuk daaro. Jullie vermaken je prima zo te horen. Weet je zeker dat je in juli terug komt???
    Hoop t wel hoor!!!:)

    Duikze en kijk uit voor de haaien!!!

    Kuss

  • 09 April 2008 - 19:29

    Mari:

    Ha die Hedwig!

    Zo te horen gaat alles goed daar! Maar ik had dan ook niet anders van jouw verwacht hoor haha! Ik zit op dit moment lekker in Suriname! Echt super hier man! Echt een geweldig land met leuke mensen, ze zijn allemaal erg gastvrij en lachen dat ze kunnen! Ik zit hier behoorlijk op mijn plaats hoor, gelukkig maar natuurlijk. Ik heb weinig tijd maar de volgende keer zal ik meer vertellen!

    Heel veel plezier verder en tot gauw!

    Dikke kus Mari!

  • 10 April 2008 - 18:42

    Suus:

    Heey die Hedwig,

    Kwam bij toeval via via je site tegen.
    Leuk om te lezen hoe het met jullie gaat.
    Ik helaas weer terug in het kouwe kikkerlandje, maar wel echt super tijd gehad, zou zo terug willen.

    Nou ook de groetjes aan jacq.

    Suus

  • 13 April 2008 - 01:00

    Anita:

    Hey wat leuk om jullie verhalen te lezen en je fotos te zien. Ik ben even muziek aan het downloaden dan is er geen betere tijdsbesteding tussen door.. echt vermakelijk en ook herkenbaar. Maar cairns is wel veranderd, toen ik er was was er geen luxe zwembad! :)Hoe was het duiken?
    Hier bij mij ook alles goed, helaas mijn laatste weekjes zijn alweer aangebroken. Ik zit nu in Chili, luxe land maar wel heel mooi!
    drink nog een vb zou ik zeggen ;)
    xxxxxxxxx ANita

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Atherton

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 December 2008

ik heb het gehaald!!!

04 December 2008

hallo leute!

30 Mei 2008

einde ozzy

08 April 2008

ik mis Atherton!

23 Februari 2008

ja ja er gaat gewerkt worden

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 11598

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2007 - 06 Oktober 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: