hallotjes - Reisverslag uit Sydney, Australië van hedwigbakker - WaarBenJij.nu hallotjes - Reisverslag uit Sydney, Australië van hedwigbakker - WaarBenJij.nu

hallotjes

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

17 December 2007 | Australië, Sydney

dag allemaal!!!

zo dan in imiddels al weer bijna 2 weken in australie!
eerst nog even over nz op de boerderij.
echt super !
zooooo mooi daar jacq en ik sliepen in een heel schattig carravanetje onder de bomen met uitzicht op de bergen echt super sochtends vers zelfgebakken brood heerlijk hoor en dan een paar uurtjes werken op de boerderie
en dan konden we eind van de middag zelfs nog even naar het strand of op zoek naar de ezels die we nooit gevonden hebben helaas.
het was trouwens een nederlands gezin wel heel erg grappig heel veel engels gesproken hahah

nu zitten we dus weer in sydney en ja een groot feest hier beetje gevaarlijk eigenlijk hoor veel te gezellig.
jacq en ik zitten de wood duck in zeer gezellig met heel veel nederlanders engelsen eigenlijk van alles wat
jacq en ik hebben nog wel ff wat vervelends we hebben namelijk op onze kamer zeer veel kleine vriendjes of naja beestjes (bed bucks) zeg maar.
bestrijdings dienst gekomen gif bom in de kamer wij allemaal veplicht al onze kleren wassen en behoorlijk wat krabben want geloof me dit jeukt zo erg echt niet leuk.
maar helaas ze zijn dus nog niet weg morgen komen ze weer even langs met wat gif lekker weer hebben wij weer gelukkig is het weer nu iets minder hier kunnen we alles goed bedekken

hier in sydney is alles al behoorlijk in de kerst sfeer overal lichtjes kerstbomen
maar toch blijft het vreemd als de zon schijnt.
morgen moeten jaq en ik trouwens in de world bar hier in sydney promatie werk doen iedereen een volder in laten vullen en dan kunnen ze een prijs winnen
ik ben zeer benieuwd verder is hier op dit moment weinig werk te vinden maar dat komt omdat het hier op dit moment erg druk is met toeristen en backpackers enzo
nou lieve mensen jullie horen snel weer van mij ik ga nu weer terug naar onze commune haha hostel soap want dat is het er af entoe wel niet best.

tot heel snel mails DIKKE KUS HEDWIG

  • 17 December 2007 - 09:55

    Albert:

    fantastisch meiden, jullie kaart!die gaat in t fotoboek, blij te horen dat het jullie goed gaat ondanks de bedbugs (getever en dat die gifbom, goed luchten!!)hier alles ok, we hebben op 3 kerstmarkten gestaan o a in Bergen en Langedijk,was leuk en goed, verwacht er ook wel de nodige klanten van.

    Veel plezier en Fijne dagen daar in de Zon

  • 17 December 2007 - 10:12

    Rinske:

    Ha die Hedwig!

    Goed om van je te horen. Ik mis je wel hoor op de BW! Gezellige babbels en weekendverhalen. Ik vlieg over een weekje naar Peru voor een kleine maand. Ook even weg uit Nederland. Veel plezier he verder.

    X en liefs van je ex-onder- buur.

  • 17 December 2007 - 13:41

    Kèren:

    Heej Hed!!!!

    Kreeg net jullie kerstkaart!!! Super leuk, thanx!!:)
    Mis jullie gekwebbel ook wel hoor;) hihi.
    Hier is het inderdaad errug koud, het vriest!!!:(
    Vind het nu ook wel weer tijd om terug te komen naar Ozi!!
    Snik, snik....

    Genieten jullie maar goed!!!!

    Dikke kusss Kèren

  • 17 December 2007 - 14:10

    Sterre:

    EN waar blijft mijn kerstkaart?????????????????

  • 19 December 2007 - 13:13

    Selma:

    Hey Hedje! Tjaaaaaa THE WOODDUCK INN... vertel me er wat over! Pas op hoor, voor je het weet kom je er niet meer weg :-)! Like hotel Californie: 'You can check out any time you like but you can never leave!!!!' Mooie boel daar he, ik heb wel echt WOODDUCK en Sydney-heimwee! Helemaal te bedenken dat ik daar vorig jaar was rond deze tijd; lekker warm, zonnetje, heel veel (te veel) gezellige feestjes op het dakterras....GENIET ER VAN!!!Wat een super lache kaartje zeg! Hij hangt naast de mijne van vorig jaar! Hele gezellige kerstdagen en heel veel plezier met NYE!!!! Knuffel x Sel
    PS: BLEHHHHH bedbucks!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 December 2008

ik heb het gehaald!!!

04 December 2008

hallo leute!

30 Mei 2008

einde ozzy

08 April 2008

ik mis Atherton!

23 Februari 2008

ja ja er gaat gewerkt worden

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 11619

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2007 - 06 Oktober 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: