hey hey - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van hedwigbakker - WaarBenJij.nu hey hey - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van hedwigbakker - WaarBenJij.nu

hey hey

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

29 November 2007 | Nieuw Zeeland, Christchurch

hallo allemaal!!!!

ja ja we leven nog hoor!
was even een tijdje vanuit de bewoonde wereld.
nou we hebben inmiddels al weer 4 weken in nieuw zeeland rond getuft met onze super crouser maar helaas gister moesten we hem toch echt weer inleveren snif snif
gelukkig geen schade en andere verassingen gaat prima 3 meiden in een camper haha
we hebben echt een super tijd gehad zo veel mooie dingen gezien wild gekampeert helaas wel een keer sochtends vroeg wakker gemaakt of we even wilden betalen haha
en ja gister hebben we helaas onze keren uit moeten zwaaien die vloog weer terug naar sydney.
die zien we gelukkig nog een dagje in sydney kunnen we nog even flink stappen daar.
hebben we trouwens hier in christchurch ook gedaan super erg gezellig hier.
nou jacq en ik hebben nog een weekje hier in nieuw zeeland voor dat wij weer terug naar ozzy gaan.
we hebben het even ingekort we gaan nu 5 december naar ozzy leuk sinterklaas kadootje toch.
morgen ochtend gaan jacq en ik jaja jullie willen het niet geloven aan het werk naja noten plukken of kraken geen idee eigenlijk
op een boerderij in diamond harbour dus ja het is over met de pret vroeg opstaan en noten kraken haha
nou lieve mensen jullie horen snel weer van mij
DIKKE KUS

  • 29 November 2007 - 08:07

    Hedje :

    voor fotos zie hyves!!!!!

  • 29 November 2007 - 08:24

    Koos En Neliie:

    als het maar geen pepernoten zijn die jullie moeten rapen
    veel plezier en we horen graag snel weer wat van jullie
    met ons hier alles goed, de dagen zijn grijs, echt november weer

    liefs
    koos en nellie

  • 29 November 2007 - 21:25

    Marianne:

    Hey hallo!!

    Haha noten plukken! Nou dat vind ik nou echt een mooi werkje voor jouw! Haha, maar goed je moet wat doen als je geld langzaam maar zeker op gaat. Hier alles goed, ik ben bijna klaar met mn stage, morgen mijn laatste dag. Dan blijf ik daar ook werken als alles goed gaat, want tja ook ik heb geld nodig. Verder zit ik nog in de race voor mijn laatste stage in Suriname. Ik heb een motivatie moeten schrijven en volgende week vrijdag hoor ik of ik ook daadwerkelijk ga. Echt heel spannend. Ik heb ook nog van de week een gewapende overval bij de Lidl mee gemaakt. Nou ik kan je wel vertellen dat is echt niet fijn hoor! Ze hebben geschoten. Hij had ook een echte bivakmuts op, nou ik was echt wel bang. We moesten allemaal op de grond gaan liggen, echt eng man! En ik lag ook nog bij de kassa... Kortom alles gezien en gehoord. Ik hoop dit nooit meer mee te maken hoor haha. Tja ik kan er nu wel om lachen, maar dinsdag helemaal niet. Maar voor de rest geen spannende dingen. Nou dit vind ik ook wel genoeg geloof ik zo haha. En over drie weken ga ik zelf lekker op vakantie, nou daar ben ik ook wel aan toe, mmm. Hopelijk hebben we lekker weer. Nou jullie heel veel plezier met werken en ik ben beniewd wat het nou is geworden.

    Dikke kus van mij!

  • 01 December 2007 - 11:17

    Selma:

    Hey Hedwig!

    Mooi he NZ, leuk dat jullie nu weer naar Sydney gaan! Doe ze de groeten daar in de Woodduck he! Ik mis het heel erg, het leventje in OZ! Maar goed.... life goes on!!! Gisterenavond hebben we in je oude kamertje het sinterklaasspel weer gespeeld, ook natuurlijk erg gezelluuuug!!! We misten je wel echt hoor!!! Was weer een chaotisch kippenhok met veel onzinnige cadeautje, hihi :-)! Nou lieverd geniet daar van alles en van het lekker zonnetje en succes met de noten he!!!!!

    Dikke knuffel x Sellie en natuurlijk van alle meiden uit het huis!!!!

  • 03 December 2007 - 10:40

    Albert:

    Hoi meiden, blij dat jullie het zo naar de zin hebben , de notenkrakers hahahhahahah,
    Hier lekker bedrijvig , we hebben een megaklus van het (zelfde ) hotel in A'dam binnen , dus Hedwig ,
    bij terugkomst eat yr heart out!!

    Veel plezier , pas goed op elkaar

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Christchurch

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 December 2008

ik heb het gehaald!!!

04 December 2008

hallo leute!

30 Mei 2008

einde ozzy

08 April 2008

ik mis Atherton!

23 Februari 2008

ja ja er gaat gewerkt worden

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 68
Totaal aantal bezoekers 11616

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2007 - 06 Oktober 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: