nelson - Reisverslag uit Nelson, Nieuw Zeeland van hedwigbakker - WaarBenJij.nu nelson - Reisverslag uit Nelson, Nieuw Zeeland van hedwigbakker - WaarBenJij.nu

nelson

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

07 November 2007 | Nieuw Zeeland, Nelson

heey lieve mensen !!!

he he ik ben weer even op de bewoonde wereld!
nouja eigenlijk ook een klein dorpje hoor.
nou de afgelopen week hebben wij keren ik en jacqueline heerlijk met ons campertje rondgereden over het noorder eiland van nieuw zeeland echt super!
eerst zijn we naar bay of ilands gegaan en daar heerlijk een dagje gezeild helaas geen dolfijnen gezien die waren weg gejaagd door een orka ook die helaas niet gezien naja er komen vast nog meer kansen ga ik van uit.
toen naar lake taupoo ook super nog even in de heerlijke spa baden gedobberd het weer was helaas een beetje slecht daar dat was wel jammer.
toen zijn we naar tongariro gereden dat is waar lord of the rings is opgenomen erg leuk en mooi mooie wandeling gemaakt en savond in in ons campertje lord of the rings gekeken wat een luxe he we hebben een dvd spelertje aan boord kan alleen op een camping hoor en als je ook dvds hebt is het erg handig verder is ons campertje heel simpel hoor echt kramperen dus haha
vandaag zijn we met de boot naar het zuider eiland vertrokken en echt super mooi vanaf de boot.
ik heb dus al heel wat fotos gemaakt hier.

nou mensen ik laat het hier even bij we moeten namelijk nog een slaap plaatsje zoeken enzo en natuurlijk een wijntje drinken enzo je snapt het wel dikke kus!!!!

  • 07 November 2007 - 11:25

    Maartje:

    Hey Hed!!!!
    Gaaf he NZ!! Echt gaaf dat jullie een busje hebben, dat is echt relaxed en veel goedkoper dan een hostel en nog gezellig ook.
    Hoe is het met de mannen?? loopt er nog wat leuks rond?
    Geniet van NZ, het zuiden is nog mooier. Wanaka!

    XXX maartje

  • 09 November 2007 - 05:49

    Mark :

    Hey Meiden

    Jaja ik hoor het al jullie zijn ook al helemaal New Zeeland gek aan het worden.. het is inderdaad erg mooi daar heb tot nu toe ook in alle stadjes geweest waar jullie zijn geweest. tongariro toch heb ik ook gedaan ! deed die in 6 uur een 3 Kwartier hele erge mooie toch over die berg .. best vermoeiend maar goed te doen. Nelson is ook leuk erg Gezellig daar je kan overal zo lekker eten .. mensen zijn ook zo aardig .. kom al helemaaal weer in de stemming ... !! LOL HIHI

    Zelf zit in nu weer lekker in Thailand
    Chiang Mai .. en later deze week ga in naar Koh Chang .. een super mooi eiland
    waar ik in een heel mooi Resort verblijf
    ga daar weer van alles doen .. Fiets tocht, boot tocht naar allemaal Kleinere eilandjes .. en veel Thais eten hihi

    Nou ik spreek jullie snel heeeel veel Plezier .. Groetjes Mark

  • 11 November 2007 - 17:00

    Koos En Nellie:

    11 november is de dag...dat je lichtje schijhijnen mag
    ha hedwig het is koud en nat en het waait echt sint maartenweer
    alles is goed met ons

    liefs uit koedijk
    koos en nellie

  • 12 November 2007 - 16:33

    Marianne:

    Hey hallo!!

    Nou ik hoor het al, jullie missen nederland helemaal niet haha! Klinkt allemaal erg goed hoor. En natuurlijk lekker op avondtuur met jullie campertje. Tjonge jonge nog een dvd speler ook, moet niet gekker worden haha! Ik ga lekker over 5 weken op vakantie. Naar Fuerteventura voor 2 weken. Ook lekker, maar uiteraard niet zo lekker als dat van jullie natuurlijk, maar goed verschil moet er zijn he haha! Hier voor de rest alles goed, ben nog lekker aan het stage lopen, echt heel erg leuk. Ze hebben me een baan aan geboden. Dat vind ik helemaal lekker relaxed natuurlijk. Maar ik ben wel blij als alles helemaal achter de rug is hoor, ik ben er helemaal klaar mee, maar daar weet jij natuurlijk alles van!

    Heel veel plezier verder en hoop snel weer wat te horen, want ik vind dit echt heel erg leuk!

    Veel liefs van mij! xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Nelson

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 December 2008

ik heb het gehaald!!!

04 December 2008

hallo leute!

30 Mei 2008

einde ozzy

08 April 2008

ik mis Atherton!

23 Februari 2008

ja ja er gaat gewerkt worden

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 70
Totaal aantal bezoekers 11617

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2007 - 06 Oktober 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: