HEEY HEEY - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van hedwigbakker - WaarBenJij.nu HEEY HEEY - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van hedwigbakker - WaarBenJij.nu

HEEY HEEY

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

31 Oktober 2007 | Nieuw Zeeland, Auckland

heey heey dag allemaal!!

hier vanuit nieuw zeeland even een kort berichtje
de laatste dagen in sydney waren super heerlijk weer en erg gezellig

laatste avond in de wood duck in kwamen we een meisje tegen die de volgende dag ook naar nieuw zeeland vloog ook zelfde vlucht erg toevallig weer.
met haar zitten we nu ook in Auckland en hebben we vanochtend een campertje gehuurd
ben zeer benieuwd we gaan hem zo ophalen. en dan rond trekken door nieuw zeeland.

ben benieuwd hoe het links rijden gaat haha

gister hebben we in auckland een gratis tourtje gedaan ja gratis he was erg leuk langs een krater geweest mooie strandjes en de harbour bridge van auckland beklommen en daar naar de bungy djumpers gekeken
ik ben braaf blijven kijken.
nou lieve mensen jacq ik en keren gaan nu snel onze camper op pikken en jullie horen snel weer van ons met hoop ik zeer mooie fotos!!!
dikke kus!!!!

  • 31 Oktober 2007 - 11:34

    Sarina:

    Lieverd!!!
    Wat heerlijk die verhalen... Khad je zondagavond nog gesmst, in beschonken toestand uiteraard, dus weet niet of ie aangekomen is??
    Had ouderwets een flinke kater op maandag, toen miste ik je pas echt haha ;)
    Moet je echt even mailen of hyven (privebericht dan haha) maar ik kom maar niet toe.
    Nog steeds druk met stage en school, kan niet wachten tot het oud&nieuw is, dan heb ik lkkr een weekje vrij!
    Nou meisjes, heel veel plezier in Nieuw Zeeland, van wat ik gehoord heb heel anders dan OZ, maar heeeel mooi.
    Dus veel foto's maken!!
    Dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 December 2008

ik heb het gehaald!!!

04 December 2008

hallo leute!

30 Mei 2008

einde ozzy

08 April 2008

ik mis Atherton!

23 Februari 2008

ja ja er gaat gewerkt worden

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 62
Totaal aantal bezoekers 11619

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2007 - 06 Oktober 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: