joehoe SYDNEY - Reisverslag uit Sydney, Australië van hedwigbakker - WaarBenJij.nu joehoe SYDNEY - Reisverslag uit Sydney, Australië van hedwigbakker - WaarBenJij.nu

joehoe SYDNEY

Door: Webmaster

26 Oktober 2007 | Australië, Sydney

Hallo allemaal !!
inmiddels alweer een week in sydney the big big city!
hellemaal leuk hier heerlijk die stranden: tamarama beach, googee beach, bondi beach,
darling harbour, opra house the caff en omelyes en de goedkope sushis.

de tijd vliegt echt voorbij hier maandag gaan we al weer naar nieuw zeeland
voor de gene die het nog niet wisten hedwig an jacq gaan ook nog 7 weken naar nieuw zeeland.
ben echt heel erg benieuwd hoe het daar is heb echt geen enkel idee.

nou hier in sydney onder de backpackers lopen echt heel veel nederlanders rond jacq en ik werden zelfs een keer wakker in een hostel waar de een uit bergen kwam nog een uit alkmaar en eentje uit zwaag haha zit je dan aan de andere kant van de wereld met allemaal noord hollanders maar wel grappig.

nou lieve mensen hoop dat alles goed gaat daar in nederland tot heel snel mails
dikke kus

• 26 Oktober 2007 - 09:24

Koos En Nellie:

lieve hedwig

hier gaat alles goed het is echt herfst geworden
    overmorgen gaat de wintertijd in mogen we een uurtje uitslapen
    we wensen je alle goeds en zijn benieuwd naar je belevenissen in nieuw zeeland

liefs
    koos en nellie

• 26 Oktober 2007 - 13:55

Maart:

Heeeeey lieve lieve lieve bekpekkers :p haha
    OOO wat heerlijk dat jullie nu in het lekkere koude australie vertoeven :p
    Stormy weather aight?
    Enjoy the all blacks country :d
    En als je kan (bezoek dan een rugby wedstrijd van de all blacks :p:p) Das zoooo kicken met die openingsceremonie :p
    Dikke kus en heeeel veeeel plezier Maart

• 26 Oktober 2007 - 17:15

Steef & Marielouise:

HAAAAAAAAAAA die Hedwig
    Leuk hoor om zo te lezen hoe het je vergaat....Je geniet volop en dat is heel belangrijk! Hier gaat alles oke!
    Liefs (ook) van Oma en tot laterrrrrrr

• 26 Oktober 2007 - 21:40

Annabel:

Heej meiden,

via een verdwaald mailtje van hedwig zie ik dat jullie op reis zijn! zo te lezen ook op jacq dr site zijn jullie voor 12 maanden aan het reizen?? gaaf hoor.

het ziet er echt supergaaf uit geniet er maar lekker van!

xxx

Annabel

• 27 Oktober 2007 - 19:57

Krisj:

hmmmmmmmmmm ik MIS JULLIEEEEEEE!!

xxxxx geniet maar lekker!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 28 Oktober 2007 - 13:25

Selma:

Hey Hedwig! We missen je op de Bergerweg!!!!!!!! Maar ja nu de rollen omgekeerd, jij in de woodduck en ik hier!!!!! Heerlijk he Sydney! Hmmmm als ik jullie foto zie zo voor het opera house krijg ik wel echt heimwee! Doe iedereen de groeten in de woodduck en geniet van Nieuw Zeeland! Bungjeeee-en en sky diven!!!! Heel veel plezier! Liefs x Sel

• 28 Oktober 2007 - 13:59

Sanne:

Dag lieverd,

Wat een leuke foto van jullie saampjes.
    Als echte vakantiegangers.
    Ben eigenlijk gewoon jaloers dat begrijp je.

Kus Kus

Sanne

• 28 Oktober 2007 - 20:47

Albert:

Hey meiden , gave foto , leuk om jullie belevenissen te lezen. Bedankt voor je sms Hedwig, Super dat je mn verjaardag onthouden had.

Hier alles goed,

Gr Albert

• 02 November 2007 - 18:00

Sterre:

Dag Hedwiegje,

wordt het al een beetje warm? het begint hier namelijk steeds kouder te worden, niet leuk! maar goed, alle tentamens (5) tot nu toe gehaald, dus geen zorgen straks! Kan ik ook heerlijk genieten.... ben nu alleen maar aan het spijbelen geweest, lekker A'dam in en veel te veel gekocht in de gezellige 9 straatjes... Als jullie terug komen gaan we in een tentje in de jordaan (net ontdekt) heerlijke warme appeltaart eten dat daar letterlijk zo uit de oven op je bord wordt geschoven... echt genieten! haha! en daarna natuurlijk in de avond tapas eten in de pijp en een super feest opzoeken.. maar goed zo droom ik lekker weg... laten we maar eerst lekker feesten in australië, als jullie niet al te uitgeput zijn... bewaar wat energie hoor!!!!

Dikke kus Sterre