heey hier hedwig weer !! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van hedwigbakker - WaarBenJij.nu heey hier hedwig weer !! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van hedwigbakker - WaarBenJij.nu

heey hier hedwig weer !!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

15 Oktober 2007 | Australië, Melbourne

heey lieve allemaal
ja ja nog steeds in melbourne
jacq en ik raken al aardig ingebeurgerd hier .
eerste aardbij is binnen hoor hahah
tijd om verder te gaan haha
het is hier echt een groot feest eigenlijk hangen we elke avond een beetje op het daktaras met wat biertjes en goedkope (hoofdpijn) wijn beetje met iedereen kletsen over van alles en nog wat erg gezellig
afgelopen dagen was het hier echt heeel koud jas aan en ja ja kachel aan niet best dus eigenlijk maar
vandaag en gister hebben we heerlijk op het strand gelegen het kan dus nogal omslaan
eergister hebben we de great ocean road gedaan super gaaf.
en we hebben zelfs nog een dag fietsen gehuurd en langs de kust gefietst lekker de toerist uitgehangen haha
woensdag pakken jacq en ik de bus naar sydney erg veel zin in
nou lieve mensen hier laat ik het even bij ga nog proberen wat leuke fotos er op te zetten
dikke kus!!!!

  • 15 Oktober 2007 - 10:19

    Sarina:

    Hed t klinkt heerlijk allemaal!
    En die ene foto is enig :p
    Jammer dat t zo koud was, hier was t de afgelopen dagen weer heel erg zonnig, maar vandaag is het weer ouderwets herfstweer, je mist niks dus!!
    Heb t hele weekend stagegelopen dus nog steeds geen spannende verhalen te vertellen... kga vlgnd weekend mn best doen ;)
    Dikke kus

  • 15 Oktober 2007 - 12:01

    Sanne:

    Dag lieverd,

    Wat een mooie foto's. Jammer dat het niet mooi weer was, maar aan de andere kant geeft dit ook wel een mooi plaatje met de donkere lucht.
    Het is hier de afgelopen dagen mooi weer geweest. Zal nu wel weer omslaan want op mijn verjaardag regent het altijd.
    Hier gaat alles verder gewoon. Ben lekker aan het werk op het circuit is erg leuk om te doen. Wel jammer dat het per november stopt maar goed dan zie ik wel weer verder. hahahaha

    Tot snel
    dikke kuss

  • 15 Oktober 2007 - 15:29

    Maartje:

    Hey Hedwig,

    Ik ben heel erg jaloers op je!! Klinkt goed, wel ff jammer van het weer, maar je krijgt nog genoeg zon te zien!:)
    De foto`s zijn heel herkenbaar!!

    Je bent goed bezig, met je website!
    ben nu even een weekje op de bergerweg, sellie is aant surfen.
    heerlijk die vakantie!!

    Veel plezier!!

    dikke kuzzzz

  • 15 Oktober 2007 - 16:22

    Nadine:

    hoi girls.
    wat een leuke foto´s. hier was het lekkerder weer zo te zien. dit weekend heeft de zon de hele tijd geschenen. mocht het is een keer. maar jullie gaan alleen maar mooi weer te gemoed en hier wordt het alleen maar kouder, balen. klinkt allemaal erg gezellig daar. ben wel jaloers als ik dat lees. heel veel plezier.

    dikke kus

  • 16 Oktober 2007 - 09:29

    Lenne:

    hee hedje! nou klinkt goed! geniet er lekker van. en met het weer komt het vast wel goed. foto's zien er goed uit! veel plezier in sydney.

    dikke kus Lenne

  • 16 Oktober 2007 - 09:35

    Edel:

    ..uwaaah!... ik wens jullie hartstikke veel plezier

  • 16 Oktober 2007 - 19:58

    Marianne:

    Hey hallo!
    Wat ontzettend leuk van je te horen man! Tering ziet er goed uit hoor, ben jaloers jij lekker daar ik hier, maar goed zo te lezen vermaak je je prima! Heel veel plezier in Sydney, maar als ik dat zo zie gaat dat helemaal lukken, ik ben nu al benieuwd naar je volgende verslag en zeker ook de foto's, dat maakt ons nog jaloerzer dan we al zijn haha! Nou heel veel plezier verder dikke kus Marie

  • 18 Oktober 2007 - 11:53

    Albert:

    mooi daar joh!Zwaai ff naar Vincent , haha,die zit in Bangkok een weekkie .

    V Plezier!!

  • 18 Oktober 2007 - 20:21

    Heleen:

    Heeej Hed!
    Kwam je vriendinnetje Nadine tegen vandaag! Die wees me even op deze site!
    Zo te lezen vermaak je je goed ;) Klinkt heeeerlijk relaxed en rustgevend in elk geval, doen jullie goed!
    Geniet er lekker van en neem r een op ons hier in het koude en regenachtige NL!
    xx Heleen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 December 2008

ik heb het gehaald!!!

04 December 2008

hallo leute!

30 Mei 2008

einde ozzy

08 April 2008

ik mis Atherton!

23 Februari 2008

ja ja er gaat gewerkt worden

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 11614

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2007 - 06 Oktober 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: