ja ja dan zijn we eindelijk!! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van hedwigbakker - WaarBenJij.nu ja ja dan zijn we eindelijk!! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van hedwigbakker - WaarBenJij.nu

ja ja dan zijn we eindelijk!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

07 Oktober 2007 | Australië, Melbourne

heeey lieve mensen !!

alvas even een kort berichtje
na een lange reis waren we er dan eindelijk melbourne!
daar een taxi genomen naar een hostel coffe palece erg gezelliig hier veel engelsen met volgens mij een drank probleem hihi.
jacq en ik hebben vandaag eerste dagje heerlijk van het zonnetje op een terrasje genoten gelijk even hippe zonnebril gekocht wou er ook een beetje bij horen haha
maar goed ondanks onze yet lag vermaken wij ons hier prima
volgende keer volgen er fotos en meer
details!!!
dikke kus

  • 07 Oktober 2007 - 14:38

    Koos En Nellie:

    ha die hedwig
    hier heel mooi weer vandaag en lekker gefietst,
    wij zijn alweer aan het voorbereiden voor onze werkvakantie in zweden as donderdag
    veel liefs
    koos en nellie

  • 07 Oktober 2007 - 19:10

    Sarien:

    Nou retteketet, dat klinkt heerlijk!
    Hier alles same old same old, wel heel lkkr weer gehad de afgelopen 2 dgen!
    Geen dag meegepakt in de stad dit weekend, ook al was t jazzweekend, ik heb me voorbeeldig gedragen... Het wordt nog wat met mij ;)
    Kijk uit nr al je verhalen!!!
    En ik hou je uiteraard ook op de hoogte kus xx

  • 08 Oktober 2007 - 15:06

    Muriel:

    Waren ze lekker, de ozzie biertjes?

    Je lijkt mij wel...volgens mij ook een van de eerste dingen die ik deed toen ik in Australie aankwam, een veel te dure zonnebril kopen!! haha..maar t is natuurlijk wel heel belangrijk dat je ogen goed en vooral in stijl beschermd worden tegen de zon!!

    Is het gaaf daar? Ik ben wel errug jaloers hoor!!
    Ben je al geintroduceerd in de 'local community'? haha.

    xxx

  • 08 Oktober 2007 - 16:28

    Nadine:

    Hoi girls
    Ik ben wel jaloers. nu ik dit allemaal lees. Hier is het weer wel redelijk bah saai he. Voor de rest niet veel nieuws. hou je op de hoogte. Veel plezier en maak er een groot feest van.

    kus nadien

  • 08 Oktober 2007 - 19:19

    Marina En Bertil:

    hee hed,nou dat klinkt gezellig. wij vinden het wel erugg saai zonder jou hoor en wat denk je.... het huis is af, geintje. we hebben wel water en licht. nou,geen dingen doen die wij ook niet zouden doen he! groeten aan je reisgenootje. kuzzz je broer en schoonzusje

  • 13 Oktober 2007 - 15:23

    Sanne:

    Dag lieverd,

    Ben blij dat alles goed gaat. Klinkt allemaal erg lekker.
    Hier gaat alles z'n gewone gangetje.
    Gewerkt op het circuit was erg leuk. moet morgen weer samen met krisja dus best wel erg leuk.

    Tot snel,

    kussss

  • 15 Oktober 2007 - 08:54

    Albert:

    Blij dat je goed aangekomen bent, hier
    hier nog steeds veel nietjes, maar gelukkig hebben we het 'happertje'.haha
    Stockholm was super,
    veel plezier!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 December 2008

ik heb het gehaald!!!

04 December 2008

hallo leute!

30 Mei 2008

einde ozzy

08 April 2008

ik mis Atherton!

23 Februari 2008

ja ja er gaat gewerkt worden

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 76
Totaal aantal bezoekers 11619

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2007 - 06 Oktober 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: