ja ja er gaat gewerkt worden - Reisverslag uit Mareeba, Australië van hedwigbakker - WaarBenJij.nu ja ja er gaat gewerkt worden - Reisverslag uit Mareeba, Australië van hedwigbakker - WaarBenJij.nu

ja ja er gaat gewerkt worden

Door: Webmaster

23 Februari 2008 | Australië, Mareeba

heey dag lieve allemaal !

cairns daar kan het zo heerlijk regenen eigenlijk was het wel even lekker hoor na de outback water!!!
maar evengoed bloed heet hier en ja de zon schijnt ook nog vaak genoeg
na bijna 2 weken in cairns gezeten te hebben en wederom met veel feestjes en bekende want je komt iedereen weer tegen heel grappig.
je ontkomt er hier niet aan.
jacq en ik gaan nu toch echt hard aan het werk.
we gaan mangoes plukken in mareeba ongeveer een uur vanaf cairns.
slapen in een tentje en waarscheinlijk met een hoop enge beestjes
maar het betaald redelijk
dus ja waarom niet he.
was net ergens anders aangenomen bij een hostel schoonmaken en mensen van en naar het airport rijden was een super job maar ja je kiest toch voor het best betaalde.
dus morgen ochtend gaan we dan beginnen

hou jullie zeker op de hoogte van onze werkzaamheden en ook nog wat mooie fotos van cairns city!!
dikke kus

• 23 Februari 2008 - 13:44

Selma:

Hey Hed!!!! Wat een toffe foto's!!!!Tof he de Heading Bush trip! WAT EEN REGEN ZEG!! Succes met het plukken! Als je aan de bananen wilt heb ik dus nog wel een adresje onder Cairns ;-)!!!! x Selma

• 01 Maart 2008 - 23:46

Anita:

Hey Hedwig

Hoest? Klinkt allemaal goed! Ik nog steeds in NZ en over een paar dagen pak ik de ferry naar Zuider eiland! Heb er veel zin in en ben erg benieuwd.
    Heel veel plezier en succes met werken!
    Groetjes aan Jac ;)

Liefs Anita

• 18 Maart 2008 - 11:51

Albert:

hoi , hedwig je berichtje ontvangen
    jammer maar gelijk heb je , geniet er van!! take care

• 27 Maart 2008 - 02:52

Arjan:

Hey!!
    Eindelijk ff op je site kijken!
    Ziet er goed uit yo!
    Geniet van alles en ga nu maar eens aan het werk! :)
    Onze plannen zijn gewijzigd. We blijven langer in Australie. Dat word dus geen full moon party samen!! :(

We spreken elkaar!

kus