einde ozzy - Reisverslag uit Sydney, Australië van hedwigbakker - WaarBenJij.nu einde ozzy - Reisverslag uit Sydney, Australië van hedwigbakker - WaarBenJij.nu

einde ozzy

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

30 Mei 2008 | Australië, Sydney

good day mate!!!

oh oh oh oh oh het is vandaag vrijdag 11 uur in de ochtend en dit is gewoon mijn allerlaatste dag in australie.
zooooo raar!
weet nou niet of ik blij ben dat ik morgen naar thailand vlieg en daar sarina en annemarieke zie.
of verdrietig dat het nu toch wel echt bijna afgelopen is met de pret.

maar goed even over de afgelopen 6 weken ofzo.
duiken ! het was echt zoo geweldig!
ik heb nemo gevonden wel meerdere. schildpad geaaid van ongeveer een meter echt zo leuk.
de mooiste kleuren in het coraal gezien.
echt geweldig 18 meter onder water. als je aan het zwemmen bent en je kijkt achter je word je gevolgd door duizende mooie vissen.
en ja ook nog een keer in de nacht gedoken en haaien gezien.
wel iets wat spannend maar amazing!

na het weekje duiken weer terug in cairns en daar waren bertil en marina
echt super!
toen zijn we met zen 4ren naar cape trubilation gegaan waren we al een keer geweest maar nog een keer is echt geen straf.
gelukkig sliepen we in een geweldig resord echt weer een keer luxe heerlijk haha
daarna hebben jacq en ik besloten om een auto te huren en daarmee de oostkust te doen van cairns naar sydney.
grote goude ford falcan super lekijk maar erg handig
met tentje gammele tafel en 2 klapstoeltjes die zeer moeilijk weer in te klappen waren.
en zo zijn we heerlijk gaan rondtuffen langs geweldige strandjes en nog veel meer
bertil marina en ellen en annemarie (ken ik van uit nederland) nog ontmoet in noosa waar we bij een nederlande vrouw die woont daar een paar nachtjes hebben geslapen zeer gezellig.
maar verder hebben we op campings en langs de weg geslapen op de voorstoelen met daarop een luchtbed haha ja heerlijk hoor.
we zijn ook nog een keer gewekt door de bewaking of we zo snel mogelijk naar een camping wouden gaan haha moet je even een leuk verhaal verzinnen dat je laat aangekomen was en dat je zooo moe was en dat alle recepties al gesloten waren nou dan vinden ze het toch wel weer oke.
nou in byron bay zijn we nog wel even een tijdje gebleven ja iedereen blijft daar hangen super daar body board gekocht en flippers en de hele dag in ze zee met de geweldigste golven.

en ja nu zijn we weer in sydney en het is herfst hier.
rode blaadjes aan de bomen winterkleren overdag is het nog super lekker hoor 20 graden ofzo maar savonds koeld het behoorlijk af.
jacq en ik hebben ook maar even van die goedkope nep uggs gekocht want we hadden echt hele koude voeten.
en nu laatste keer in de wood duck in (hostel) nog steeds een paar bekende haha ja ook hier blijven mensen heel lang hangen of komen ook weer terug.
weer in kamer 2 ander bed mijn honk is ingepikt grrr...
bankrekening afgesloten tax back vragen en al dat soord dingen
en dan morgen naar thailand erg veel zin in! en daar mijn vriendinnetjes sarina en annemarieke ontmoeten. en weer heerlijk warm en heet again!

nou hou jullie op de hoogte van alles en iedereen

ohja van af vanavond heb ik geen telefoon meer dus voor jullie vrijdag ochtend.
heb hem namelijk verkocht!
ja heb er in nederland en thailand toch niks meer aan en dat meisje is er erg blij mee en dan kan ik vanavond nog een biertje kopen haha

dikke dikke kus van mij en eh....
tot snel!







  • 30 Mei 2008 - 06:03

    Kèren:

    Lieverd!!!
    Heeeeeel veel succes met afscheid nemen van Australie. Believe me, als je wegvliegt krijg je een brok in je keel.
    Heel veel plezier in Thailand! Bereid ze maar vast voor op mij, want ik ga in augustus! :)

    Hele dikke kussen en tot gauw!


  • 30 Mei 2008 - 08:40

    Samanta:

    heeey meid!!!

    bijna weg uit ozzie... en ja, je krijgt echt een brok in je keel als je wegvliegt..
    maar thailand wordt ook nog een hele mooie ervaring :P
    Dikke kus, ook aan jacq!!

  • 30 Mei 2008 - 12:20

    Selma:

    ECht een raar en dubbel gevoel he OZ achter je te laten.... wat een geweldig land he, ik kan niet wachten tot ik weer voet Down Under kan zetten :-)! Maar heeeel veel plezier in Thailand en geef Sarien een dikke knuffel, have fun daar!!! En ping-pongse he :-)! Tot snel, liefs x Selma

  • 30 Mei 2008 - 18:30

    Sterre:

    Meid, heerlijk!

    maarre.. het is wel weer tijd voor de terugreis hoor! Dikke kus!

  • 05 Juni 2008 - 03:16

    Susan:

    Veel plezier in Thailand!!
    Marieke en ik zitten nog steeds in de middle of nowhere...(daly waters)

    Kuzzz

  • 07 Juni 2008 - 15:53

    Albert:

    zit ze weer in thailand haha, wanneer kom je precies terug?
    take care!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 December 2008

ik heb het gehaald!!!

04 December 2008

hallo leute!

30 Mei 2008

einde ozzy

08 April 2008

ik mis Atherton!

23 Februari 2008

ja ja er gaat gewerkt worden

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 11591

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2007 - 06 Oktober 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: