hallo leute! - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van hedwigbakker - WaarBenJij.nu hallo leute! - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van hedwigbakker - WaarBenJij.nu

hallo leute!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

04 December 2008 | Oostenrijk, Wenen

hey hallo iedereen

hedje hier weer dit maal vanuit oostenrijk!
nou was ik niet echt van plan om deze pagina voort te zetten maar ik zie wel hoe ver ik kom.
nou zoals velen weten kon ik het niet laten om mijn tas te pakken en naar oostenrijk te gaan en daar als ski lerares te gaan werken of in elkgeval proberen.
ik ben begonnen met een talencursus duits in wenen.
super mooie stad!
erg veel te doen uitgaan! museums! kleren! sissi!
overal gezellige kerstmarkten met puch!
een hele leuke groep super!
allemaal ski teachers.
al begin in het duits wel een beetje te snapen begin ik het wel zat te raken der die den dem das bla bla maar goed wel handig he straks.
en zondag gaat het dan echt gebeuren dan gaan we met ze allen naar kapprun voor de 10 daagse cursus anwarter en als je dat dan hebt gehaald gaat het feest beginnen.

nou jullie horen van mij en dan vanuit de sneeuw!

allemaal een hele fijne sinterklaas toegewenst dikke kus van uit oostenrijk hedwig




  • 04 December 2008 - 20:15

    Marianne:

    He reizigster!!!

    Tjonge jonge, het verbaasd me ook weer niks :) Maar wel geweldig hoor! Ik ga zelf vanaf 19 december op de trein werken naar Oostenrijk, dus misschien zien we elkaar nog daar!! Hahaha!

    Dikke kus Mari

  • 04 December 2008 - 20:20

    Kèren:

    Heej Hed!!
    Dit kan niet hè!
    Ben ik weer thuis, ben jij weer weg!!!....:(
    Wanneer kom je terug?;)
    Nou veel plezier en succes, want die naamvallen zijn idd nie leuk!

    kus Kèren

  • 05 December 2008 - 07:41

    Selma:

    Hey Hedwig! Echt lache hoor dat je in Oostenrijk zit! Ik ben weer terug in NL, koud hier, en van die prut natte sneeuw. Ga ook veel liever voor de echte sneeuw in de Alpen. Tof dat je voor je anwarter gaat! Heel veel plezier!!! Have fun!!! Liefs Selma

  • 05 December 2008 - 18:07

    Rins, Ward En Matt:

    Hey Hedje,

    Wat een goed mailtje zeg! Je bent weer goed bezig, vast al heel wat musea van binnen gezien..:p
    Have fun in da snow en we missen je morgenavond met 'huize weltevree' pakjesavond. Als je terug bent, potje bowlen!! Kus van ons.

  • 06 December 2008 - 09:24

    Lenne:

    hee Hedje! wat goed dat je nu al weer aan je site verder bent gegaan! leuk. nu ik straks nog haha. klinkt goed daar!

    dikke kus Lenne

  • 06 December 2008 - 09:30

    Susan:

    Wat gaaf dat

  • 06 December 2008 - 09:32

    Susan:

    Was natuurlijk nog niet klaar met typen....Echt super leuk dus!
    Wel de website een beetje bijhouden dan kunnen wij ook genieten van je de oostenrijkse sneeuw! Veel succes.

    Susan

  • 06 December 2008 - 14:15

    Sjaakie:

    Dag lieverd,

    Wat een geweldig begin. En wie had dat gedacht dat jij nog eens duits zou gaan leren. Knap hoor. Ben blij dat je het zo lekker naar je zin hebt en dat je straks eindelijk naar het ski oord gaat. Want daar kom je natuurlijk voor!

    Hier hebben we ook al een beetje sneeuw gehad. Vet gezelli. Heb gister met oma sinterklaas gevierd en zondag met mijn tante en oom je kent het wel. Maandag natuurlijk sieraden maken, maar dat verslag meld ik nog wel. Voor de rest ben ik lekker met mijn paardje bezig en aan het neuzen voor een appartementje in Amsterdam.

    Nou lieverd groetjes en een dikke kuz je vriendin uit Alkmaar.

  • 06 December 2008 - 18:29

    Samanta:

    Hey hedwig!!

    Wat ontzettend leuk om weer een berichtje te krijgen vanuit oostenrijk!! je hebt de smaak te pakken he, zo na australie! ik hoop dat je het naar je zin gaat krijgen, maar dat zal vast wel lukken!!

    xx samanta (van het woodduck inn-tijdperk :P)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Wenen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 December 2008

ik heb het gehaald!!!

04 December 2008

hallo leute!

30 Mei 2008

einde ozzy

08 April 2008

ik mis Atherton!

23 Februari 2008

ja ja er gaat gewerkt worden

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 11586

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2007 - 06 Oktober 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: